Tuesday, June 5, 2018

[Kisah Benar] Ikhlas cakap, dalam usia saya 24 tahun ini saya amat dahagakan layanan suami Tetapi !!!


Saya Aliya Suriati berumur 24 tahun, manakala suami berumur 44 tahun.


Saya nak kongsi pengalaman saya dengan suami, memandangkan jarak umur saya dan suami agak jauh, diusia suami sekarang keadaan kesihatan suami tidak menentu, tambahan pula suami mengidap kencing manis.
Untuk pengetahuan admin, hubungan saya dan suami baik, dia melayan saya dengan begitu baik dan saya pun begitu..
Tonton Video



Cuma masalah kesihatan suami agak meganggu hubungan kami bersama. Ikhlas cakap, dalam usia saya 24 tahun ini saya amat dahagakan layanan suami, cuma diatas faktor kesihatan suami..dia gagal tunaikan sebaiknya


Suami pernah suarakan, jika perlu kami berpisah dan kehendak saya suami sanggup lepaskan saya. Dia cakap dia faham apa yang dalam fikiran saya.


Advertised By: MLTGA Oil Plus

Tapi saya tak sampai hati, buat masa ni saya mampu bersama biarpun naif segi nafkah batin saya tidak mendapat yang secukupnya saya lebih sayangkan hubungan kami.


Saya yakin susah nak jumpa lelaki sebaik suami saya sekarang...


Dah banyak duit bawa suami berubat dan beli macam² produk, dari jenis minum sampailah jenis pil. Suami dah jadi macam tikus makmal kesian dia. Macam² ubat dia cuba, tapi langsung tak berkesan.


Bukan nak cakap putus asa ke apa, saya ni walaupun beli guna tak jadi..kalau nampak ada je produk lain saya akan beli, itu tak kira lagi yang suami beli sendiri.
Kadang saya yang minta suami stop ambil apa-apa ubat kuat lagi, saya risau apa² effect lagi teruk suami kena.

Advertised By: MLTGA Oil Plus

Sekadar saya mampu bersabar saya akan sabar. Nak jadikan cerita, saya tak ingat saya jumpa dalam wall atau dalam group. Ada satu page dia jual MLTGA ni.


Saya mula² agak ragu juga nak beli, sebab sebelum ni yang harga beratus pun saya dah beli bagi suami tapi tak de kesan, kalau ada pun awal²pakai je, lama² dah hilang.




Tapi memandangkan harga tak la mahal sangat, saya tanya pendapat suami, kalau dia setuju saya nak order, takpe la ikhtiar kalau tak jadi nak buat macam mana. Lagi pun lagi murah apa Salahnya...


Kemudian, saya buat tempahan.

Menakjubkan...

Kali Ini amat luar biasa menakjubkan Saya URUT sendiri Dan baca doa Bismillah 5 (ikut cadangan penjual) Alhamdulillah, perubahan ketara... sangat dari sebelum ni. Saya puas hati sangat pretasi suami baik dari sebelum ni...benarlah katanya. Jika nak lebih afdal hak isteri itu eloknya isteri yang urutkan. 

Advertised By: MLTGA Oil Plus

Cuma saya tak boleh cerita detail kat sini..takut budak² baca...


Perkongsian saya ini untuk mana² akak yang mengalami masalah macam saya dan suami pengidap kencing manis, saya cadangkan Cuba Buat seperti Saya Buat Dan Kita jgn malu atau takut lakukannya. InsyaAllah, hak Kita akan SELAMAT sihat & sentiasa BERTENAGA






Dalam rumah tangga apa² masalah cari jalan penyelesaian dulu. Insyaallah ada ..jangan fikir ternegetif dan ikut perasaan. Anggap sahaja ujian dari Allah..
Saya dah minta izin dekat penjual untuk promote dekat jiran²..jadi kalau admin setuju tolong kongsi pengalaman saya ini sebagai tanda terima kasih saya untuk penjual.


Advertised By: MLTGA Oil Plus

Ramai lagi yang lalui apa yang saya pernah lalu..jadi tak salah kita membantu mereka....
Semoga Allah membalasnya...



Boleh dapatkan segera

Advertised By: MLTGA Oil Plus

MLTGA Oil Plus
TerBUKTI Berkesan seAWAL 2Minggu

Bertindaklah Segera Dengan Menggunakan MLTGA - Minyak Lintah Tradisi Gunung Asli.. MEMANG POWER!!

SILA HUBUNGI KAMI 
ATAU WHATSAPP 
ADMIN : +6016-2453986
AGENT WANTED
PENGEDAR DIPERLUKAN

No comments:

Post a Comment